Τουρισμός: Πόσο επηρεάζουν τις κρατήσεις διακοπών τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Τουρισμός: Πόσο επηρεάζουν τις κρατήσεις διακοπών τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Μεγάλο ρόλο στις ταξιδιωτικές συνήθειες των ανθρώπων φαίνεται πως παίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, από την επιλογή του ιδανικού προορισμού μέχρι την επεξεργασία των φωτογραφιών από τις διακοπές.

Όπως αποκαλύπτει έρευνα της πλατφόρμας αεροπορικών και ξενοδοχειακών κρατήσεων eDreams, με παρουσία σε 33 χώρες, σε δείγμα 8.000 ατόμων που ταξιδεύουν αεροπορικώς από τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία, το Ην. Βασίλειο, την Πορτογαλία, την Ιταλία και τις ΗΠΑ, το 52% των αμερικανών ταξιδιωτών κάνουν κράτηση διακοπών βάσει του εάν ο προορισμός προσφέρεται για φωτογραφίες που προκαλούν εντύπωση στο Instagram.
 
Τα αντίστοιχα ποσοστά για τους Ισπανούς και τους Ιταλούς είναι ακόμη υψηλότερα, στο 55% και 58% αντίστοιχα.Αντίθετα, μόλις το 14% των Βρετανών νοιάζεται για την ανταπόκριση που θα έχει μια φωτογραφία από τον προορισμό στα social media.