Ποιες προτάσεις έπεσαν στο τραπέζι στην πρώτη συνάντηση της Τουριστικής Επιτροπής

Ποιες προτάσεις έπεσαν στο τραπέζι στην πρώτη συνάντηση της Τουριστικής Επιτροπής

 

Την πρώτη της συνάντηση πραγματοποίησε την Τετάρτη η Τουριστική Επιτροπή του Δήμου με τη νέα της σύνθεση. Η συνάντηση αφορούσε την ανταλλαγή ιδεών και προτάσεων μεταξύ των μελών της ενόψει της σύνταξης του μνημονίου θεμάτων της πρώτης συνεδρίασης της Επιτροπής στις 19 Μαρτίου.

 

Η συνάντηση που πραγματοποιήθηκε παρουσία και της κας Γρυπάρη, κύλισε μέσα σε ήρεμο και φιλικό κλίμα και όλα τα μέλη της εκδήλωσαν την επιθυμία να βοηθήσουν το νησί. Κατά την διάρκεια της ακούστηκαν διάφορες προτάσεις από τα μέλη της Επιτροπής, αίσθηση όμως προκάλεσε η πρόταση του κ. Γαϊτατζή που αφορούσε πρόγραμμα εθελοντισμού με την συμμετοχή κοριτσιών από την Εσθονία.

 

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Γιάννης Θεοχάρης πρότεινε την ονοματοθεσία των εμπορικών κέντρων του Περιφερειακού με ονόματα βγαλμένα μέσα από την Ελληνική Μυθολογία, ώστε να προβληθεί, όπως είπε, η πλούσια πολιτιστική κληρονομιά μας. Τόνισε δε ότι θα μπορούσε να τοποθετηθεί και ένα άγαλμα αντίστοιχο του ήρωα που θα εκπροσωπεί το κάθε κέντρο και ανέφερε ως παράδειγμα «ο επισκέπτης θα μπορεί να βρίσκει το εμπορικό κέντρο του κυκλάμινου που πιθανό να λέγεται το εμπορικό κέντρο του Ηρακλή» επισημαίνοντας ότι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας είναι η πολιτιστική κληρονομιά και τα νησιά. Παράλληλα επεσήμανε ότι θα πρέπει η Μύκονος να έχει ένα δικό της οικήσιμο.

 

Στα πλαίσια των εναλλακτικών μορφών τουρισμού και της προώθησης των τοπικών προϊόντων κινήθηκε η πρόταση του Δημήτρη Ρουσουνέλου. Ο κ. Ρουσουνέλος πρότεινε την διοργάνωση διημερίδας μέσα στον Ιούνιο, με την συμμετοχή πανεπιστημιακών και ανθρώπων της γαστρονομίας, αφιερωμένης στην κοπανιστή, μέσω της οποίας θα παρουσιαστεί και ο τρόπος χρήσης της. Επίσης εξέφρασε την αναγκαιότητα ενός γραφείου πληροφοριών στο οποίο θα διατίθενται και προϊόντα της Μυκόνου.

 

Την πρόταση για την πραγματοποίηση «τουριστικού παζαριού» στο τέλος κάθε σεζόν έκανε ο κ. Ριζόπουλος στα πλαίσια της οποίας θα φιλοξενούνται ενδιαφερόμενα για τη Μύκονο στελέχη του τουρισμού για να έχουν πιο άμεση άποψη και να γνωρίσουν τον προορισμό που θέλουν να προωθήσουν. Πρότεινε δε την δημιουργία ενός λογότυπου και μιας ιστοσελίδας για την Επιτροπή με σκοπό την άμεση και διαδραστική επικοινωνία με τους πολίτες, αλλά και τους επιχειρηματίες, τους φορείς και τους φίλους της Μυκόνου.