Κρουαζιέρα: Οφέλη για Μύκονο και Πειραιά από τις τροποποιήσεις δρομολογίων

Κρουαζιέρα: Οφέλη για Μύκονο και Πειραιά από τις τροποποιήσεις δρομολογίων

 
Υπαρκτά αλλά οριακά και συγκυριακά είναι τα οφέλη που προκύπτουν τη φετινή χρονιά για την Ελλάδα στον χώρο της κρουαζιέρας, εξαιτίας των γεωπολιτικών εξελίξεων στην Ανατολική Μεσόγειο και ιδιαίτερα στην Τουρκία.
 
Παράγοντες και στελέχη της ελληνικής αγοράς κρουαζιέρας επισημαίνουν στο Euro2day.gr  τα οφέλη που μπορεί να έχουν τα επόμενα χρόνια συγκεκριμένοι ελληνικοί προορισμοί, καθώς οι διεθνείς «παίκτες» της αγοράς κρουαζιέρας αναπροσαρμόζουν τα σχέδιά τους.
 
Την ίδια στιγμή, ωστόσο, περιγράφουν ως ιδιαίτερα κρίσιμη την περίοδο που διανύουμε, καθώς οι ξένοι όμιλοι οριστικοποιούν τους σχεδιασμούς τους για τη διετία 2017-2018.
 
Καταλυτικό ρόλο στους σχεδιασμούς που θα κάνουν για τη χώρα μας οι «κολοσσοί» της παγκόσμιας αγοράς κρουαζιέρας, σύμφωνα με παράγοντες του χώρου, θα παίξουν τα φετινά... τεστ ντράιβ και τα μηνύματα που θα εκπέμψει η Ελλάδα στη διεθνή αγορά.
 
Κρίσιμη από αυτή την άποψη θα είναι η αποτίμηση που θα κάνει ο υπ' αριθμόν ένα «δεινόσαυρος» της παγκόσμιας αγοράς, ο αμερικανικός όμιλος Carnival, ο οποίος καταφθάνει ύστερα από αρκετά χρόνια στην περιοχή, με προγραμματισμένες προσεγγίσεις στον Πειραιά.
 
Εξίσου σημαντική θεωρείται η αποτίμηση που θα κάνουν εταιρίες όπως η Costa (ελέγχεται επίσης από την Carnival), για την απόφασή τους να ακυρώσουν δρομολόγια προς την Τουρκία, αντικαθιστώντας τα με προσεγγίσεις σε προορισμούς όπως η Μύκονος και ο Πειραιάς.
 
Πολλά θα κριθούν για τα επόμενα χρόνια, εκτιμούν στελέχη της αγοράς, από την ετοιμότητα που θα επιδείξουν ελληνικοί προορισμοί όπως ο Πειραιάς, η Μύκονος και η Σαντορίνη. Ιδιαίτερα ο Πειραιάς, ο οποίος πρόκειται φέτος να υποδεχθεί έως και εφτά κρουαζιερόπλοια σε μια μέρα.
 
Σε άλλο σημείο του άρθρου ο Γιώργος Παλιούρας, μέλος του μέλος του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Συνδέσμων Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων Ελλάδας (fedHATTA) αναφέρει «Οι εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου υποχρέωσαν τους «κολοσσούς» του χώρου να τροποποιούν τα δρομολόγιά τους, ακόμα και την τελευταία στιγμή. Κάτι που φάνταζε αδιανόητο μέχρι πρόσφατα σε μια αγορά που ελέγχεται κατά βάση από αμερικανικούς ομίλους και χαρακτηρίζεται ολιγοπωλιακή. Οι ακυρώσεις προσεγγίσεων σε λιμάνια της Τουρκίας, όπως της Κωνσταντινούπολης και της Σμύρνης, οδήγησαν τις εταιρίες να επιλέξουν λιμάνια όπως του Πειραιά και της Μυκόνου. Αυτό έκανε η Costa για το φετινό καλοκαίρι. Η ίδια εταιρία, τον χειμώνα που πέρασε ακύρωσε προσεγγίσεις της στα ίδια λιμάνια της Τουρκίας, με ωφελημένα σ' εκείνην την περίπτωση τα λιμάνια του Βόλου και της Θεσσαλονίκης. Τα νησιά του Βόρειου Αιγαίου επηρεάζονται αναπόφευκτα από τη σύνδεσή τους με τις προσφυγικές ροές».
 
 
πηγή: Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο euro2day.gr