Συνάντηση εργασίας στο Δήμο Μυκόνου παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων Γιώργου Λεονταρίτη

Συνάντηση εργασίας στο Δήμο Μυκόνου παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων Γιώργου Λεονταρίτη

 
Τη Μύκονο επισκέφθηκε χθες και σήμερα ο Αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων κ. Γεώργιος Λεονταρίτης. Σε συνάντηση εργασίας που πραγματοποίησε με το Δήμαρχο του νησιού  κ. Κωνσταντίνο Κουκά με τη συμμετοχή  του Αντιπροέδρου του ΠΑΚΟ Αξιώτης, αρμόδιου οργανισμού για θέματα Πολιτισμού κ. Δημητρίου Κοντιζά και του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Λάμπρου Παναγιωτακόπουλου συζητήθηκαν μεταξύ άλλων θέματα πολιτισμού, με κυριότερο τον καλύτερο από κοινού συντονισμό των ενεργειών ενόψει των μεγάλων πολιτιστικών εκδηλώσεων που θα πραγματοποιηθεί στις 3 και 4 Οκτωβρίου  στη Μύκονο για τη ανάδειξη του ιερού νησιού της Δήλου. 
 
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο ο κ. Λεονταρίτης συναντήθηκε και με την επικεφαλής της ομάδας οργάνωσης των πολιτιστικών εκδηλώσεων κα Αλέκα Δήμου.
Όπως δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης "η πρωθιέρεια των Κυκλάδων που πλέει ήρεμα στα νερά του Αιγαίου, η Δήλος, το νησί του Απόλλωνα, είναι μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς  που οφείλουμε να αναδεικνύουμε ως τον καλύτερο πρεσβευτή μας. Η Περιφερειακή Αρχή Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με το Δήμο Μυκόνου κινείται με σεβασμό προς την κατεύθυνση αυτή. Είμαι βέβαιος ότι οι προγραμματισμένες εκδηλώσεις θα στεφθούν με απόλυτη επιτυχία".
 
Στην ατζέντα της συνάντησης εργασίας κυριάρχησαν  και θέματα των τεχνικών υπηρεσιών, με κυριότερο την απόφαση να ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες  της συντήρησης και αποκατάστασης του οδικού δικτύου της νήσου, που υλοποιείται από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και που αφορά στην κατασκευή νέου τάπητα μήκους 16 χιλιομέτρων καθώς και παράλληλες εργασίες όπως καθαρισμούς τάφρων κ.α. 
 
Καθοριστικής σημασίας χαρακτηρίστηκε επίσης η λήψη απόφασης για εντατικοποίηση συντονισμένων ενεργειών από τους δύο βαθμούς τοπικής αυτοδιοίκησης για την αποκατάσταση του ΧΑΔΑ του νησιού μέσα από ένα κοινό σχέδιο δράσης.
 
(Φωτογραφία: Στιγμιότυπο από την σημερινή σύσκεψη στο Δημαρχείο)