Μύκονος: Σεμινάριο Φυσικής Καλλιέργειας διοργανώνει η ΠΝΑΙ

Μύκονος: Σεμινάριο Φυσικής Καλλιέργειας διοργανώνει η ΠΝΑΙ

 

 

 

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, η ΚΟΙΝΣΕΠ "Ελίχρυσος" και το ΚΕΚ Γεννηματάς Α.Ε., στα πλαίσια του έργου "Προγράμματα Επαγγελματικής κατάρτισης ανέργων, εργαζομένων και αυτοαπασχολούμενων στο Νομό Κυκλάδων", υλοποιούν στη Σύρο, με τηλεδιάσκεψη στα νησιά Άνδρο, Τήνο, Μύκονο, Πάρο, Νάξο, Σαντορίνη και Μήλο, το πρόγραμμα κατάρτισης "Οπωροφόρα και Καρποφόρα δέντρα-Φύτευση και Διαμόρφωση Φυσικού σχήματος δέντρων με την μέθοδο της Φυσικής Καλλιέργειας" και το πρόγραμμα "Σχολικοί Λαχανόκηποι και Διατροφική Αυτάρκεια".
 
Εισηγητής του προγράμματος είναι ο φυσικός καλλιεργητής-γεωπόνος, Παναγιώτης Μανίκης, πρωτοπόρος και κύριος εκφραστής της Φυσικής Καλλιέργειας στην Ελλάδα.
 
Το πρόγραμμα κατάρτισης "Οπωροφόρα και Καρποφόρα δέντρα-φύτευση και Διαμόρφωση Φυσικού σχήματος δέντρων με την μέθοδο της Φυσικής Καλλιέργειας" είναι ανοικτό προς κάθε ενδιαφερόμενο και το πρόγραμμά του είναι το εξής:
 
Ομιλία: «Φυσική καλλιέργεια-αυτάρκεια»
4 Φεβρ. 2015       Ώρα   14:00 – 16:00
Αίθουσα συνεδριάσεων Επιμελητηρίου (τηλεδιάσκεψη με άλλα νησιά)
 
Πρακτικά Εργαστήρια 
5 και 6 Φεβρ. 2015   -  Ώρα:   10:00 - 16:00 
Βοτανικός Κήπος Σύρου – Χρούσσα (πρώην κατασκήνωση)
 
8 Φεβρ. 2015       Ώρα   10:00 – 14:00
Οπωρώνας (Ελπιδοφόρου Ρηγούτσου)
(Διασταύρωση Φοίνικα-Βήσσα-Γαλησσά - προς Βήσσα στα 150μ.)
 
Για το πρόγραμμα "Σχολικοί Λαχανόκηποι και Αυτάρκεια", όσοι εκπαιδευτικοί ενδιαφέρονται να συμμετέχουν μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο katartisi-pnai.gr μέχρι και την Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015 και το πρόγραμμα που θα ακολουθηθεί είναι το εξής:
 
Eνημερωτική Ομιλία: 4 Φεβρουαρίου 2015 Ώρα:14:00 - 16:00
Επιμελητήριο Κυκλάδων   (αίθουσα συνεδριάσεων με τηλεδιάσκεψη)
 
Βιωματικό Εργαστήριο: 7 Φεβρουαρίου 2015 Ώρα:  9:30 – 17:00
Στον Βοτανικό Κήπο Σύρου – Χρούσσα (πρώην Κατασκήνωση)
 
Σκοπός του προγράμματος «Σχολικοί Λαχανόκηποι» είναι 
 
• η στήριξη των εκπαιδευτικών που υλοποιούν προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης., 
• η ευασθητοποίηση/εκπαίδευση ενηλίκων 
• η δημιουργία ομάδας εκπαιδευτικών-συντονιστών, που θα δημιουργήσουν σε συνεργασία  με τους μαθητές και τους γονείς( προαιρετικά), κήπους στα σχολεία τους 
• η ανάπτυξη περιβαλλοντικής συνείδησης & βιωματικής προσέγγισης των μαθητών με τη μητέρα φύση.
 
Επιστημονικές έρευνες δείχνουν ότι η εκπαιδευτική αξιοποίηση των σχολικών λαχανόκηπων έχει θετικό αντίκτυπο στην νοητική, σωματική και κοινωνικό-συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών.