12 συμβουλές για την ενίσχυση των οστών

12 συμβουλές για την ενίσχυση των οστών

 

 

 

Το καλό νέο είναι ότι ποτέ δεν είναι αργά να αλλάξετε τρόπο ζωής και να βοηθήσετε το σκελετό σας να διατηρήσει τις δυνάμεις και αντοχές του. Οι τρόποι μάλιστα για να το πετύχετε αυτό δεν περιορίζονται στην κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων και συμπληρωμάτων, αλλά απλώνονται σε έναν ολόκληρο φάσμα συνηθειών και τρόπου ζωής. Διαβάστε παρακάτω 12 τρόπους για να εξασφαλίσετε στον εαυτό σας, γερά κόκαλα και ένα δυνατό σκελετό.

Οι νεότερες θεωρούν πως η οστεοπόρωση δεν τις αφορά και οι μεγαλύτερες εύχονται να είχαν προνοήσει όταν ήταν ακόμα νέες. Αυτό που πραγματικά συμβαίνει είναι πως τα κόκαλα και η σκελετική αντοχή δεν είναι κάτι που αποφασίζουμε να δομήσουμε όταν έχουμε φτάσει πια τα 50 και το ρίσκο της οστεοπόρωσης εμφανίζεται απειλητικά.

Η οστική μάζα χτίζεται και ενισχύεται κατά τις νεαρές ηλικίες, ώστε να είναι έτοιμος ο οργανισμός να διαχειριστεί τις εμμηνοπαυσιακές συνέπειες, μια εκ των οποίων είναι και αποσύνθεση των οστών.

Επίσης και ενώ για πολλές γυναίκες η εύκολη και γρήγορη λύση είναι τα συμπληρώματα διατροφής, καλό είναι να γνωρίζουμε πως οι έρευνες δείχνουν πως η μακροχρόνια (άνω των 5 ετών) χρήση συμπληρωμάτων ασβεστίου, στην πραγματικότητα αποδυναμώνει τα κόκαλα, παρά τα στηρίζει, ενώ συχνά παρατηρούνται και προβλήματα στο πεπτικό, κατά τη λήψη τους.

Ωστόσο, το καλό νέο είναι ότι ποτέ δεν είναι αργά να αλλάξετε τρόπο ζωής και να βοηθήσετε το σκελετό σας να διατηρήσει τις δυνάμεις και αντοχές του. Οι τρόποι μάλιστα για να το πετύχετε αυτό δεν περιορίζονται στην κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων και συμπληρωμάτων, αλλά απλώνονται σε έναν ολόκληρο φάσμα συνηθειών και τρόπου ζωής. Διαβάστε παρακάτω 12 τρόπους για να εξασφαλίσετε στον εαυτό σας, γερά κόκαλα και ένα δυνατό σκελετό.

Αποφύγετε την υπερβολική δόση ασβεστίου
Οι επίσημες οδηγίες των ιατρικών συλλόγων προτείνουν για τις γυναίκες ηλικίας 19 έως 50 ετών να λαμβάνουν 1.000 mg ασβεστίου την ημέρα και οι γυναίκες άνω των 50 ετών, 1.200 mg. Η νέα αντίληψη όμως και σχετικές έρευνες, δεν κρίνουν απαραίτητη τέτοια υπερδοσολογία. Τα 800 mg ασβεστίου την ημέρα είναι αρκετά, όταν μάλιστα μεγαλύτερη ποσότητα έχει συνδεθεί με δυσκοιλιότητα, δυσκολία στην απορρόφηση του ασβεστίου και άλλων θρεπτικών στοιχείων από τον οργανισμό, αλλά και με αυξημένο καρδιαγγειακό ρίσκο, ειδικά στις γυναίκες.


Διαβάστε τη συνέχεια στα http://proionta-tis-fisis.com