Τουρισμός | PwC: Οι κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια δείχνουν μεγάλες προοπτικές για το μέλλον – Δείτε τις top 5

Τουρισμός | PwC: Οι κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια δείχνουν μεγάλες προοπτικές για το μέλλον – Δείτε τις top 5

Τις πιο πρόσφατες αλλαγές στις ταξιδιωτικές προσδοκίες και συμπεριφορές, καθώς και την αειφορία των αλλαγών αυτών, παρουσιάζει έρευνα της PwC η οποία πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2021 σε δείγμα 1.300 καταναλωτών από τις ΗΠΑ.
 
Οι περισσότεροι ερωτηθέντες δήλωσαν οτι έχουν προγραμματίσει τουλάχιστον μια πτήση και/ ή μια διανυκτέρευση για επαγγελματικό λόγο ή για σκοπούς αναψυχής μέσα στο ερχόμενο 12μηνο.
 
1. Η ζήτηση για ταξίδια αυξάνεται. Θα σκάσει η φούσκα; - Οι καταναλωτές θέλουν και πάλι να ταξιδέψουν, απαιτώντας από τους παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών να σκεφτούν πώς να εξισορροπήσουν καλύτερα την προσφορά με τη ζήτηση με δεδομένες τις ανησυχίες των καταναλωτών: Παρά την τάση να κυριαρχεί η τιμή στις αποφάσεις κράτησης ταξιδιού, οι καταναλωτές ανησυχούν επίσης για την υγεία και την ασφάλειά τους.
 
2. Η δημόσια υγεία παραμένει πρωταρχικής σημασίας - Η ασφάλεια έχει σημασία για τους καταναλωτές. Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι ερωτηθέντες στην πλειονότητά τους (85%) είτε έχουν ήδη εμβολιαστεί είτε σχεδιάζουν να το κάνουν. Το 70% προτιμά την πιστοποίηση του εμβολιασμού στα ταξίδια.
 
3. Αναδύεται ένα περιθώριο ενθουσιασμού - Με μεγάλη διαφορά, οι ταξιδιώτες που έχουν κάνει τουλάχιστον ένα ταξίδι από την έναρξη της πανδημίας το συστήνουν με ενθουσιασμό σε άλλους: Πάνω από το 70% θα συνιστούσαν πτήσεις και περισσότεροι από το 60% διανυκτέρευση σε όσους δεν έχουν ταξιδέψει ακόμη. Εν τω μεταξύ, μια μικρή ομάδα (10%) όσων έχουν ήδη ταξιδέψει δεν το συστήνουν σε άλλους.
 
4. Οι πιο απρόθυμοι να ταξιδέψουν αρχίζουν να σχεδιάζουν επαγγελματικά ταξίδια-Μετά από ένα χρόνο εξ αποστάσεως εργασίας και βιντεοκλήσεων, τα επαγγελματικά ταξίδια αναμένεται να επιστρέψουν σταδιακά μέσα στους επόμενους μήνες. Ωστόσο, καθώς οι διευθυντές των επιχειρήσεων επανεξετάζουν τις εταιρικές πολιτικές στα ταξίδια, το μέλλον των επαγγελματικών ταξιδιών παραμένει ασαφές.
 
5. Αλλαγές στην αφοσίωση (loyalty) στα brand - Ενώ οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν, ενδέχεται να μην επιστρέψουν στους παρόχους που προτιμούσαν προ πανδημίας. Το περασμένο καλοκαίρι, περίπου το 40% των καταναλωτών δήλωσε ότι πιθανότατα θα αλλάξει πρόγραμμα αφοσίωσης. Αυτή η τάση ξεκινά τώρα. Ένας στους τρεις ταξιδιώτες ακολούθησαν ένα νέο brand από αυτό στο οποίο είχαν καλύτερο loyalty. Το 85% εξ αυτών δήλωσαν ότι είναι πιθανό να παραμείνουν πελάτες της νλεας αεροπορικής εταιρείας την οποία επέλεξαν, ενώ το 76% δήλωσε το ίδιο για τα ξενοδοχεία.