Google | Περιηγήσεις & δραστηριότητες: Νέο πιλοτικό σύστημα που ευνοεί τις απευθείας κρατήσεις σε ΜμΕ

Google | Περιηγήσεις & δραστηριότητες: Νέο πιλοτικό σύστημα που ευνοεί τις απευθείας κρατήσεις σε ΜμΕ

Σε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο συνδέει τους χρήστες του διαδικτύου με τις τουριστικές επιχειρήσεις που πραγματοποιούν περιηγήσεις, δραστηριότητες και ξεναγήσεις προέβη η Google.
 
Όπως αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της αυστραλιανής τεχνολογικής πλατφόρμας Livn, Mark Rizzuto, μιλώντας στο Travel Daily Media, η πρόσφατη συνεργασία της εταιρίας του με τη Google διευκολύνει την ανάπτυξη και τη βελτίωση στις τεχνολογίες back-end του κλάδου, με την Livn να ενισχύει το κουμπί «Official Site» για το νέο πιλοτικό πρόγραμμα της Google “Things to do”.
 
H Google κατάργησε η λειτουργία «Reserve with Google» (RwG) τον Αύγουστο, κάτι που περιλάμβανε το κουμπί «Buy Tickets» στις καταχωρήσεις των επιχειρήσεων στο Google My Business. Οι επιχειρήσεις δεν είχαν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε αυτό το μοντέλο εκτός από τους ΟΤΑ που συνεργάζονταν, και συχνά είχαν προμήθειες που έφταναν το 30%.
 
Όπως εξηγεί ο κ. Rizzuto, η Google πλέον έχει θέσει σε πιλοτική λειτουργία ένα νέο πρόγραμμα που έχει εξειδικευτεί για περιηγήσεις, δραστηριότητες και ξεναγήσεις και αποκαλείται «Things to do». Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ένα κουμπί που μεταφέρει δυνητικούς πελάτες απευθείας στις σελίδες των επιχειρήσεων για απευθείας κράτηση μέσω του κουμπιού «Official Site» στη λειτουργία του οποίου συνέβαλλε η Livn.
 
Έτσι, με το Reserve with Google υπήρχε το κουμπί «Buy Tickets» δημιουργώντας ροή κρατήσεων αποκλειστικά μέσα από τη σελίδα της μηχανής αναζήτησης και σε δεύτερη φάση οι πελάτες ολοκλήρωναν τις κρατήσεις μέσω των ΟΤΑ.
 
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι αναζητήσεις που αφορούσαν μικρότερες εταιρίες, οδηγούσαν τους χρήστες σε κόμβους όπως οι Booking.com και Expedia, όπου ολοκλήρωναν την κράτηση. Αυτές οι μικρές επιχειρήσεις έχαναν έτσι έως το 30% της τιμολόγησης του προϊόντος τους μέσα από τις προμήθειες, μέσα από έναν μεγάλο ΟΤΑ. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις έχαναν τον έλεγχο της προβολής του προϊόντος τους, δήλωσε ο κ. Rizzuto.
 
Με τη νέα λύση «Things to dο», εξηγεί ο ίδιος, η Google δεν χρειάζεται να επεξεργαστεί η ίδια τις κρατήσεις, αλλά οδηγεί τους χρήστες στις επίσημες ιστοσελίδες των επιχειρήσεων. Οι χρήστες μπορούν εύκολα να συγκρίνουν τις επιλογές εισιτηρίων τους για επισκέψεις σε αγαπημένες ατραξιόν και να οδηγούνται στη σελίδα προϊόντων των επιχειρήσεων ώστε να ολοκληρώνουν εκεί τη συναλλαγή.
tornosnews.gr