Αυτή είναι η νέα καμπάνια του ΕΟΤ | Ποια είναι η στρατηγική

Αυτή είναι η νέα καμπάνια του ΕΟΤ | Ποια είναι η στρατηγική

 

 

Στην μεγαλύτερη τουριστική έκθεση παγκοσμίως, την ITB Berlin, που φέτος πραγματοποιείται ψηφιακά, παρουσιάζεται ένα μικρό μέρος της νέας καμπάνιας του ΕΟΤ για την προβολή του ελληνικού Τουρισμού και της Ελλάδας στο εξωτερικό, την πρώτη εικόνα της οποίας δημοσίευσε το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ χθες.
 
Σημαντική διαφοροποίηση της συγκεκριμένης καμπάνιας αποτελεί το γεγονός ότι …δεν είναι μια απλώς μια καμπάνια. Είναι βασισμένη σε ένα στρατηγικό πλάνο 3ετίας, το οποίο σταδιακά μας θα οδηγήσει στην επόμενη μέρα, στο νέο αφήγημα για τον ελληνικό Τουρισμό και δημιουργήθηκε από την εξαιρετική συνεργασία της αναδόχου κοινοπραξίας Ogilvy – AQ Strategy με τα στελέχη του ΕΟΤ, αλλά και τις παρατηρήσεις όλων των φορέων του Τουρισμού, που προέκυψαν από την εκτεταμένη διαβούλευση που υπήρξε για πρώτη φορά.
 
Σε δήλωσή του στο ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, αναφορικά με τη νέα καμπάνια τονίζει: “Ξεκινάμε το πρώτο μέρος της νέας καμπάνιας του ΕΟΤ από την ΙΤΒ, μία από τις σημαντικότερες εκθέσεις τουρισμού στον κόσμο. Μιας καμπάνιας η οποία βασίζεται στο συνολικό στρατηγικό σχέδιο που έχουμε εκπονήσει για τα επόμενα χρόνια και με ξεκάθαρη στόχευση ενόψει της σεζόν του 2021. Η Ελλάδα παραμένει ένας από τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς και θέλουμε να είναι πρωταγωνιστής και στην μετά covid εποχή. Μπορούμε να προσφέρουμε στον επισκέπτη όλα όσα του στέρησε η πανδημία όλο αυτό το διάστημα και να τον κάνουμε να βιώσει την αυθεντικότητα και την ξεχωριστή ταυτότητα του τόπου και των ανθρώπων μας”.
 
Και καταλήγει ο γ.γ. του ΕΟΤ: “Εκεί ακριβώς εστιάζει και το μότο της νέας καμπάνιας : όλα όσα θέλεις, είναι η Ελλάδα (All you Want is Greece).  Στο Βερολίνο κάνουμε την αρχή αλλά τις επόμενες εβδομάδες θα παρουσιάσουμε τόσο το σύνολο της καμπάνιας μας όσο και το νέο visitgreece.gr στο ελληνικό και διεθνές κοινό”.
money-tourism.gr