DRV: Ο τουρισμός το 2021 απαιτεί στρατηγική ασφαλούς επανεκκίνησης - Tι ζητούν τα τουριστικά γραφεία και οι t.o's

DRV: Ο τουρισμός το 2021 απαιτεί στρατηγική ασφαλούς επανεκκίνησης - Tι ζητούν τα τουριστικά γραφεία και οι t.o's

O πρόεδρος της ένωσης γερμανών τουρ οπερέιτορ και τουριστικών γραφείων, DRV, Norbert Fiebig, ζητεί από την πολιτική ηγεσία της χώρας τη δημιουργία αξιόπιστου πλαισίου για την επανεκκίνηση του τουρισμού το 2021.
 
Οι εμβολιασμοί είναι ένα θετικό στοιχείο για την επιστροφή στην κανονικότητα, όμως για τη μεταβατική αυτή φάση απαιτείται μια ασφαλής και δίκαιη στρατηγική ανοίγματος που θα δώσει τη δυνατότητα για την επανέναρξη των ταξιδίων, επισήμανε ο κ. Fiebig μιλώντας σε πάνελ για το ζήτημα της ασφάλειας στην εποχή της πανδημίας.
 
Σύμφωνα με τον ίδιο, στόχος είναι να ανακτηθεί η χαμένη εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα ταξίδια. Τα εμπόδια των περασμένων μηνών με τις συχνές αλλαγές κανονισμών, για παράδειγμα στην είσοδο και την καραντίνα, δεν θα πρέπει να επαναληφθούν καθώς δημιουργούν αβεβαιότητα.
 
Εκτός από τις διμερείς διαπραγματεύσεις μεταξύ χωρών, ο κ. Fiebig τάχθηκε υπέρ των ασφαλών αερογεφυρών, ιδιαίτερα στην Ευρώπη, προκειμένου να επιλυθεί το παζλ των διαφορετικών ταξιδιωτικών περιορισμών. Επιπλέον, απαιτείται μια διαφοροποιημένη άποψη σχετικά με τους στόχους, πρόσθεσε.
 
Εμφανίστηκε δε αισιόδοξος για την ερχόμενη σεζόν. Παρότι η ζήτηση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα ο κ. Fiebig εκτιμά οτι θα υπάρξει ισχυρή ζήτηση για ταξίδια το καλοκαίρι. Ήδη, όπως είπε, καταγράφεται αυξημένο ενδιαφέρον στις αερομεταφορές προς Μεσογειακούς προορισμούς, κρουαζιέρα και μακρινά ταξίδια.
 
Οι τουρ οπερέιτορ θα συνεχίσουν να επιδιώκουν να αποκαταστήσουν την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών με ευέλικτες πολιτικές αλλαγής κράτησης και ακυρώσεων.
 
Οι οργανωτές ταξιδίων επιβεβαίωσαν οτι αντιμετωπίζουν μεγάλες προκλήσεις αυτή τη χρονιά εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης. Τα θέματα της καλής θέλησης και της ευελιξίας θα συνεχίσουν να μας συνοδεύουν για καιρό, προέβλεψε ο επικεφαλής κρίσεων της TUI, Ulrich Heuer. Επιπλέον, η περυσινή χρονιά με τις συνεχείς αλλαγές της έδειξε οτι είναι σημαντικό να ενημερώνοναι οι ταξιδιώτες το συντομότερο δυνατό και με τη μεγαλύτερη δυνατή διαφάνεια.
 
Σύμφωνα με τον πάροχο υπηρεσιών διαχείρισης κρίσεων A3M, εξακολουθεί να υπάρχει πολύς δρόμος. Οι μικρές ταξιδιωτικές εταιρίες δέχθηκαν μεγάλο πλήγμα, επομένως θα πρέπει να υπάρξει υποχρεωτική διαχείρισης της κρίσης σε όλους τους οργανωτές ταξιδίων.
tornosnews.gr