Έρευνα: Φθηνά αεροπορικά εισιτήρια για Μεσόγειο - Προσφορές για Ελλάδα

Έρευνα: Φθηνά αεροπορικά εισιτήρια για Μεσόγειο - Προσφορές για Ελλάδα

 

 

Σύμφωνα με την έρευνα, η ανάλυση των αεροπορικών ναύλων από τις τέσσερις μεγάλες αγορές της Βόρειας Ευρώπης: Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία και Ηνωμένο Βασίλειο για τους τέσσερις μεγάλους προορισμούς της Νότιας Ευρώπης: Ελλάδα, Ιταλία, Πορτογαλία και Ισπανία, αποκαλύπτει ότι τον Αύγουστο η πλειονότητα των δρομολογίων για ταξίδια στο 4μηνο Σεπτεμβρίου – Δεκεμβρίου, κόστιζε φθηνότερα τουλάχιστον κατά 15%, από τον Αύγουστο 2019.
 
Οι πιο ελκυστικές προσφορές ήταν από το Ηνωμένο Βασίλειο προς την Ελλάδα, περισσότερο από 35% κάτω από τα επίπεδα του περασμένου έτους. Άλλες ελκυστικές προσφορές, με έκπτωση περίπου 25%, ήταν από το Ηνωμένο Βασίλειο στην Ισπανία και την Ιταλία, από τη Γερμανία στην Ελλάδα και την Πορτογαλία, από τη Γαλλία στην Ελλάδα και από την Ολλανδία στην Ισπανία. Υπήρχε μόνο μία διαδρομή, με τιμή υψηλότερη από το 2019, από Γερμανία προς Ιταλία, όπου οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους αποσύρθηκαν από την αγορά. Πιο αναλυτικά, στο Ηνωμένο Βασίλειο οι τιμές των αεροποριών εισιτηρίων για Ελλάδα, στο τελευταίο 4μηνο του 2020 εμφανίζονται 37% χαμηλότερες από το αντίστοιχο 4μηνο του 2019, στην Γαλλία 25% και στην Γερμανία 27%. Μόνο στην Ολλανδία, η Ελλάδα εμφανίζεται τελευταία, πίσω από Ισπανία, Πορτογαλία και Ιταλία. Ο Olivier Ponti, αντιπρόεδρος της ForwardKeys, σχολίασε: «Βλέπουμε μια πολύ δύσκολη αγορά για τις αεροπορικές εταιρείες, με τη ζήτηση να είναι μικρότερη από το ένα πέμπτο της περυσινής.
 
 
Οι αεροπορικές εταιρείες ανταποκρίνονται με τα εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους – μειώνοντας τη χωρητικότητα και προσφέροντας τιμές προσφοράς για να προσελκύσουν ταξιδιώτες. Ωστόσο, δεν έχουν κανέναν έλεγχο στην εξέλιξη της πανδημίας και των πολιτικών περιορισμού ταξιδιού, η οποία επηρεάζει έντονα τις κρατήσεις των ταξιδιωτών. Το αποτέλεσμα των ελκυστικών τιμών θα έχει περιορισμένη επίδραση χρονικά, δεδομένου ότι πολλοί καταναλωτές εξακολουθούν να ανησυχούν ότι τα σχέδιά τους θα ανατραπούν λόγω αλλαγής των ταξιδιωτικών περιορισμών και ότι τυχόν χρήματα που κατέβαλλαν σε εισιτήρια ενδέχεται να μην επιστραφούν σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης. Η οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την προσέλκυση των ανθρώπων στα ταξίδια”.
 
 
 money-tourism.gr