Πανελλαδικές 2020: Με Γερμανικά συνεχίζονται οι εξετάσεις για τους υποψηφίους

Πανελλαδικές 2020: Με Γερμανικά συνεχίζονται οι εξετάσεις για τους υποψηφίους

Με το μάθημα των Γερμανικών συνεχίζονται σήμερα οι εξετάσεις για τους υποωήφιους των Πανελληνίων εξετάσεων.
 
Η δεύτερη εβδομάδα εξετάσεων των ειδικών μαθημάτων θα συνεχισθεί αύριο με τα Γαλλικά, και τα Ισπανικά (8/7). Οι υπόλοιπες ημέρες θα είναι αφιερωμένες στην εξέταση των μουσικών ειδικών μαθημάτων: Έλεγχος Μουσικών Ακουστικών Δεξιοτήτων (10/7), Μουσική Αντίληψη και Γνώση (11/7) και Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία (13/7).
 
Η διάρκεια εξέτασης για τα μαθήματα των ξένων γλωσσών και της Αρμονίας είναι τρεις ώρες. Για το Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο είναι έξι ώρες. Η εξέταση του ειδικού μαθήματος «Έλεγχος Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων» είναι κατά προσέγγιση είκοσι λεπτά, ενώ για το μουσικό μάθημα «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» η εξέταση της φωνητικής ή οργανικής μουσικής διαρκεί από 2 μέχρι 6 λεπτά για κάθε υποψήφιο.
 
Στις 10 Ιουλίου οι βαθμοί
 
Ξεκίνησαν οι διαδικασίες για την υποβολή του Μηχανογραφικού Δελτίου για τους υποψηφίους των Πανελλαδικών Εξετάσεων και λήγουν την Παρασκευή 17 Ιουλίου. Οι βαθμολογίες των Πανελλαδικών Εξετάσεων για τους υποψηφίους των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ θα ανακοινωθούν στις 10 Ιουλίου, σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας.
 
Πιο συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται να υποβάλουν Μ.Δ. θα απευθυνθούν στο Λύκειό τους για να αποκτήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password). Με αυτόν τον προσωπικό κωδικό θα μπορούν να επισκέπτονται την ηλεκτρονική διεύθυνση http://exams.it.minedu.gov.gr , να μελετούν το Μ.Δ. και σε πρώτο στάδιο να κάνουν κάποιες προσωρινές προτιμήσεις (Προσωρινή Αποθήκευση).
 
Μετά την ανακοίνωση των βαθμών των ΓΕΛ ή των ΕΠΑΛ, και σε ημερομηνία που θα γνωστοποιηθεί, όλοι οι υποψήφιοι στην ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση θα πρέπει να κλειδώσουν το τελικό τους μηχανογραφικό (επιλέγοντας ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ) ως και την Παρασκευή 17 Ιουλίου. Μετά την οριστικοποίηση, το μηχανογραφικό καταχωρίζεται στη βάση του Υπουργείου Παιδείας και καμία τροποποίηση από τους υποψηφίους δεν είναι πλέον δυνατή, χωρίς τη μεσολάβηση της σχολικής μονάδας. Προτείνεται οι υποψήφιοι να εκτυπώσουν ή/και να αποθηκεύσουν στον υπολογιστή τους το οριστικοποιημένο μηχανογραφικό (που θα έχει αποκτήσει αυτόματα και αριθμό πρωτοκόλλου), ώστε ανά πάσα στιγμή να μπορούν να δουν τις τελικές προτιμήσεις τους.
 
 
Υπενθυμίζεται ότι η προθεσμία είναι αποκλειστική και μετά την παρέλευσή της κανένας υποψήφιος δεν θα μπορεί να οριστικοποιήσει το μηχανογραφικό δελτίο.
 
Αποχή της ΟΛΜΕ από τη βαθμολόγηση
 
Εικοσιτετράωρη αποχή των εκπαιδευτικών από τη βαθμολόγηση των γραπτών των ιδικών Μαθημάτων Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο, κήρυξε για σήμερα Δευτέρα το ΔΣ της ΟΛΜΕ. Συγκεκριμένα το ΔΣ της ΟΛΜΕ, σε συνέχεια της αποχής που είχε κηρύξει από όλα τα βαθμολογικά κέντρα των Πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων την Τρίτη 23/06/2020, αποφάσισε και καλεί όλους τους συναδέλφους βαθμολογητές των Καλλιτεχνικών καθώς και τους Αρχιτέκτονες, Τοπογράφους, Μηχανικούς, να απέχουν από τη βαθμολόγηση του Πανελλαδικώς εξεταζομένου μαθήματος του Σχεδίου (Ελεύθερο, Γραμμικό) τη Δευτέρα 6/07/2020. Ως γνωστόν τα νέα ωρολόγια προγράμματα Γυμνασίων και ΓΕΛ, καταργούν μαθήματα, εξαφανίζουν ολόκληρες περιοχές επιστημών και ταυτόχρονα εξοβελίζουν ειδικότητες εκπαιδευτικών από το δημόσιο σχολείο.
 
Ν. Κεραμέως: Το ν/σ για την ιδιωτική εκπαίδευση θα έρθει πολύ γρήγορα στη Βουλή
 
Τα ιδιωτικά σχολεία πρέπει να έχουν μία μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία, και σε αυτήν την κατεύθυνση κινούμαστε με νομοσχέδιο που θα έρθει πολύ γρήγορα στη Βουλή, ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, μιλώντας χθες, στο 8ο αναπτυξιακό συνέδριο, που συνδιοργανώνουν στην Πάτρα η εφημερίδα «Πελοπόννησος» και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Η υπουργός Παιδείας είπε: «Είμαστε σε συζητήσεις με φορείς και θα γίνουν στοχευμένες παρεμβάσεις, ώστε στη γραμμή των όσων είχαμε δεσμευτεί και προεκλογικά, να δοθεί η απαραίτητη ελευθερία και αυτονομία και σε αυτά τα σχολεία, πάντοτε στο πλαίσιο της συνολικής εποπτείας του κράτους και στο πλαίσιο της συνολικής εκπαιδευτικής πολιτικής».