Ανατιμήσεις 10% εν μέσω lockdown

Ανατιμήσεις 10% εν μέσω lockdown

Ανατιμήσεις, που σε κάποια προϊόντα που πωλούνται μέσα από τις σάλες των σούπερ μάρκετ, έφθασαν το +10% καταγράφηκε κατά τη διάρκεια του lockdown, με τις προσφορές να έχουν παραμείνει επί της ουσίας στάσιμες σε σχέση με την προ covid εποχή.
 
Αυτό είναι ένα από τα βασικά στοιχεία που προέκυψε από την ανάλυση της πορείας των πωλήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων τους πρώτους πέντε μήνες του έτους που επεξεργάστηκε η εταιρεία μέτρησης της κατανάλωσης IRI και παρουσιάσθηκαν χθες Πέμπτη κατά τη διάρκεια του webinar της με θέμα την επόμενη ημέρα στην αγορά. 
 
Το θέμα των ανατιμήσεων προβληματίζει έντονα 4 στους 10 τους καταναλωτές, 7 στους 10 (ποσοστό 68%) φοβάται για το εισόδημα της οικογένειας του, εργασιακή ανασφάλεια αισθάνεται το 74%, 42% δηλώνει ότι έχει βιώσει ήδη αρνητικές μεταβολές στην εργασία του, ποσοστό 45%, δηλώνει πως θα περιορίσει τις εξόδους, ενώ το 54% του δείγματος φοβάται νέο κύμα covid από το Φθινόπωρο.
 
Μέχρι τότε μόνο 2 στους 10 θα κάνουν διακοπές σε ξενοδοχείο ή κατάλυμα με τη συντριπτική πλειοψηφία που θα πάει εφέτος διακοπές να προτιμά το χωριό, το σπίτι κάποιου φίλου ή την εξοχική του κατοικία. Την ίδια στιγμή 2 στους 10 δηλώνει ότι δεν θα πάει διακοπές ενώ 1 στους 4 δεν έχει αποφασίσει ακόμη τι θα κάνει. Συνέχεια στην ΠΗΓΗ